Pressemeddelelse april 2021

Wineally Eco-systemet lover en lysere fremtid for vinhandelen

Helsingborg, Sverige, 14. april 2021

Fine Wine Club International, produktejeren af Wineally, har skabt et banebrydende cloud-baseret forretningssystem, der samler restauranter, vinhandlere, supermarkeder og vinproducenter i en lysere og mere økonomisk lovende fremtid. De forskellige parter i eco-systemet skaber gensidigt fordelagtige symbiotiske relationer i dette miljø, der vil øge indtægterne og reducere omkostningerne. Wineally-systemet digitaliserer informationshåndtering i hele vinhandelsværdikæden.

Mens Wineally er et forretningssystem, er det også en forbrugerwebapp, der forbedrer vin og spiseoplevelser. Virksomheden har investeret mere end 23.000 mandetimer i udvikling for at sikre, at hver vinanbefaling er en personlig parring baseret på vinens tilhørsforhold til skålen og kundens vinpræferencer.
Ifølge Ole Nielsen, grundlægger og administrerende direktør for Fine Wine Club International, "er digitale løsninger nødvendige for at opbygge bæredygtige virksomheder. Wineally er bygget som et digitalt øko-system, der tilbyder fordele for alle parter i vinbranchen. Wineally Eco-systemet gør det muligt for vinproducenter at hjælpe distributører, vinhandlere med at hjælpe med handel såvel som detailkunder og for restauranter, hoteller og supermarkeder med at tilbyde bedre vin - spiseoplevelser. Hvert medlem af Wineally Eco-systemet hjælper hinanden."

Wineally bruger producent-genereret vin oplysninger til at skabe en Vin-DNA, der kan matches med en Parabol-DNA på enhver parabol registreret af en restaurant, vin butik, eller supermarked ved hjælp af Wineally. Vinmæssigt kan så altid præsentere vinene på den mest fordelagtige måde. Forbrugerne vælger lejlighed, sted, ret og ved at tilføje deres personlige vinpræferencer som pris eller drue, for eksempel, er de forsynet med en vin anbefaling og ifølge Nielsen er det "vores løfte om, at hver parring er altid det perfekte match".

I øjeblikket Fine Wine Club International er i den første fase af lanceringen, der fokuserer på at kontrollere de vine, der er anført i Wineally, og producenter, der registrerer sig i systemet. Dette gøres for at sikre et stort udvalg af vine fra hele verden for forbrugerne. 1.350 producenter har allerede registreret sig, og antallet vokser dagligt. I anden fase vinhandlere, restauranter og endelig supermarkeder vil blive introduceret til Wineally. "Når cirklen er færdig, og alle deltagere i Wine Eco-systemet er samlet i Wineallly, kan vi med stolthed præsentere verdens førende vin - spise-app for forbrugerne", slutter Ole Nielsen.

Hvordan Wineally fordele forbrugerne:

• Vinproducenter indlæser deres vindata i systemet, mens vinhandlere, restauranter og supermarkeder indtaster priser, lager og retter.
  • Vinelskere indtaster simpelthen deres vinpræferencer og den skål, de planlægger at nyde.
  • Wineally leverer, baseret på Wine's DNA, Dish's DNA, og kundernes præferencer gennem vores sofistikerede algoritmer, den bedste vin til rådighed på vinbutik, restaurant, eller supermarked, hvor kunden er.
  • Tilpas og simplificer beslutninger om køb af vin.
  • Forbedrer vin og spise oplevelser.

Hvordan Vinally fordele vinindustrien:

• Wineally-forretningssystemet giver producenter, vinhandlere, supermarkeder og restauranter mulighed for at skabe et virtuelt samarbejde med Eco-system.
  • Wineally's digitale vinkælder giver restauranter, deres leverandører og distributør partnere real-time opgørelse giver mulighed for øjeblikkelig opdatering af vinkort, opgørelse værdiansættelser, og evnen til restauranter, vinhandlere, og deres partnere til at arbejde sammen baseret på kvantificerbare oplysninger til at levere løsninger-baserede beslutninger.
  • Wineally's løfte til sine kunder er at reducere administrationsomkostningerne, øge kundetilfredsheden, og dermed øge indtægterne til at skabe et sundt eco-system for vinindustrien.

Om Wineally:

Fine Wine Club International er en SaaS-virksomhed, der er baseret i Sverige og produktejeren af det skybaserede forretningssystem Wineally. Wineally-systemet digitaliserer informationshåndtering i hele vinhandelsværdikæden, fra vinproducenter, vinhandlere, supermarkeder, restaurant til vinforbrugeren. Vinmæssigt øger effektiviteten, reducerer omkostningerne, og forbedrer kvaliteten for alle parter i værdikæden. Wineally forenkler også købsbeslutninger for forbrugerne ved at levere en webapp, der forbedrer vin- og spiseoplevelser. Holdet bag Wineally har mange års international erfaring inden for alle aspekter af vinhandelen. Wineally er en Gold Partner til International Sommelier Association, ASI.